اولین ویزیت دندانپزشکی

توصیه ما برای اولین ویزیت دندانپزشکی پس از رویش اولین دندان یا نهایتا 12 ماهگی کودک می باشد . این ویزیت شامل یک معاینه، مشاوره در مورد بهداشت دهان و رژیم غذایی است. ما همچنین در مورد تکنیک های جلوگیری از پوسیدگی و جلوگیری از عادت های مضر بحث خواهیم کرد.

اگر سن کودک شما بیش از 12 ماه بوده و هنوز به دندانپزشکی مراجعه نکرده است ، نگران نباشید! ما از دیدن فرزندان شما در هر سنی خوشحال شده و هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم تا در اولین مراجعه احساس راحتی کنند.

در اولین مراجعه فرزند شما صرفاً یک معاینه اولیه انجام شده و سعی بر این است که کودک با محیط مطب و پرسنل آشنا شود. در این جلسه رادیوگرافی‌های دندانی لازم برای کودک شما تجویز می‌گردد و پس از آن در جلسه بعد طرح درمان و کلیه درمان‌های موردنیاز برای دندان‌های کودک به والدین توضیح داده خواهد شد.

به یاد داشته باشید هنگام بحث در مورد اولین ویزیت دندانپزشکی آینده ، با روش مثبت با آنها صحبت کنید. کودکان می توانند اضطراب والدین را احساس کنند ، بنابراین مهم است که شما تا حد ممکن آرام بوده و نگرانی خود را به کودکتان بروز ندهید. اگردر زمینه اولین ویزیت یا درمان های دندانپزشکی نگرانی یا ابهامی دارید ، لطفا درمورد پرسش با ما درنگ نکنید. ما می خواهیم ویزیت های دندانپزشکی یک تجربه مثبت برای کل خانواده باشد.

برای رزرو نوبت در کلینیک دکتر زهرایی لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.